Farming Simulator 2013 Tam Çözüm

Hangi Tarlalar Benim ? – Yeni Tarlayı Nasıl Satın Alırım ?

Yukarıdaki PDA’da Gördüğünüz Gibi(PDA Oyun bilgilerini sunan Cihaz Aktif etmek için “I” tuşuna basmanız yeterli) 16 Numaralı Tarla Yeşil diğer Tarlalar Beyaz numaralandırılmış. Yeşil Olan Numaralı Tarla Sizindir Tarla Satın almak için ise Aşağıdaki Resimde Gördüğünüz Gibi Beyaz Numaralandırılmış tarların ortasındaki Yuvarlak işarete Yaklaşınız ve  “R” Tuşu ile satın alınız..

Konu 2 : Oyun Esnasında Verilen Görevler Nasıl Yapılır ?

Farming simulator 2013 ile birlikte oyun esnasında görev pencereleri ile karşılaşmanız mümkün.

Burada Önemle Dikkat edeceğiniz Nokta Required equipment yazan kısımda Bizden Ne istediğidir. Bu Görev Benden Ön Yükleyici Paletli Forklift istediğini söylüyor. Apcent e basarak görevi aktif edebilirsiniz.

Resime Tıklayarak Görüntüleyebilrisiniz. Görevi aldıktan sonra Zaman ve PDA da Görevin olduğu nokta yeşil Yanıp sönen bi daire ile belirir.

yükün alınacağı noktaya giderek Forklift e yüklenir

Yükün bırakılacağı noktaya doğru hareket edilir. Bu arada Zaman ilerlemektedir.

Görev tamamlandığında ödülünüzü gösteren bi ekran karşınıza gelir.

Konu 3 : Hasat Nasıl Yapılır ?

Farming simulator 2013 ‘te hasat farming simulator 2011 ile aynıdır. Biçerdöver ile yetişen ürün biçilir Daha sonra römorka aktarılır ardından ister depolanır isterse satılır..

Konu4 : Tarla Sürme ve Düzenltme İşlemleri Nasıl Yapılır ?

Bu Konuda Farming Simulator 2011 ile aynıdır. Önce pulluk ile Tarla Sürülür ardından Kültivator bağlanır ve Düzenlenir ..

Konu5 : Ürün Nasıl Ekilir ?

Bu Konu Farming Simulator 2011 den farklıdır. Yukarıdaki Resimdeki Gibi Önce Mibzeri Traktöre Bağlayalım..

Daha sonra Tohum almak için Çiftlikteki Tohumların oraya Mibzeri yaklaştıralım.. Ardından “R” tuşu aktif olunca “R” tuşuna basalım..

Hangi Ürünü ekmek istiyorsak Mibzeri onunla doldurmalıyız Bunuda “O” tuşu ile belirliyoruz. Yanlız Mibzerin özelliklerine göre ekilebilecek Ürün değişiyor. Pancar ve Patates Ekimi için farklı mibzerler gerekiyor. Her Mibzer Her Ürünü Ekmiyor.

Yukarıdaki Resimde Patates Ekebileceğiniz Mibzeri görebilirsiniz.

Şeker pancarı ekebilmek için ise Yukarıdaki Mibzeri kullanabilirsiniz.

Not: Mısır Ekmek içinde Bu Mibzer Kullanılmaktadır

Herşey yolundaysa eğer Ekme işlemine başlayabilirsiniz…

Konu 6 : Bankadan Kredi Çekme  ve Banka Kredilerini Nasıl Takip Ederim ?

$$$ işaretini gördüğünüz noktalar banka ATM si noktalarıdır. bu noktalara gelerek yukarıdaki resimde görüldüğü gibi giriş dairesine yaklaşık “R” tuşuna basarak banka hesabınıza ulaşabilirsiniz.

Bütün Parasal işlemlerinizi takip edeceğiniz “Borrow” ile kredi talep edebilir “Repay” ile kredileri ödeyebilirsiniz..

Konu 7 : Mazot Tedarik Etme

Çiftliklerinize Mazot tankları mevcut. Oyunun haritası oldukça Büyük olduğu için Sıksık mazot almak için Petrollere veya çiftliğinizdeki tankerlere uğramanız gerekmekte. Mazot gitmiyor diyorsanız Easy ile değilde Hard ile oynamayı deneyin . Hilesiz oynamak ve zorda oynamak gerçekten keyifli.

 Konu 8 : Farming Simulator 2013 İle Mısır Ekimi

Sevgili Arkadaşlar Konuyu Görsel anlamda süslemek için bu konuyu Videolu şekilde anlatıma sunduk
http://www.farmingsimulatordestek.com/farming-simulator-2013/farming-simulator-2013-misir-nasil-ekilir.html

Konu9 : Seracılık ve Sera Sulama

Sevgili Arkadaşlar Konuyu Görsel anlamda süslemek için bu konuyu Videolu şekilde anlatıma sunduk
http://www.farmingsimulatordestek.com/farming-simulator-2013/farming-simulator-2013-sera-nasil-sulanir.html

 

Konu 10 : Farming Simulator 2013 Patates Ekim , Biçim ve Satış Videosu

Patates Ekimi , hasat atmesi ve satması gibi konularda yardımcı olması açısından hazırladığımız Eğitim Videosudur.
http://www.farmingsimulatordestek.com/farming-simulator-2013/farming-simulator-2013-patates-ekim-bicim-ve-satis-videosu.html

Konu 11 :Farming Simulator 2013 Bir Traktöre 2 Ekipman Bağlama ve Kullanma [Video]

Merhaba arkadaşlar basit ama önemli bir konuya değinmek istedim. Farming Simulator 2013′de bazı işleri yapabilmek için Bir traktörde iki ekipman kullanmamız gerekmekte. Örneğin Ot biçmek ve Toplamak için Bir Traktöre hem ot kesici hemde Ot römorku takmalıyız ki işimiz hızlı ve zahmetsiz olsun. Öncelikle Size bunun için bir video hazırladık.

http://www.farmingsimulatordestek.com/farming-simulator-2013/farming-simulator-2013-bir-traktore-2-ekipman-baglama-ve-kullanma-video.html

Konu 12 :Farming Simulator 2013 Ekinleri İlaçlama [Video]

Farming simulator 2013′te ektiğimiz ürünleri ilaçlayarak dafa fazla verim elde edebiliriz. Ürünün yetişmesinde önemli bi etken olmamasına rağmen büyük tarlara ektiğimiz ürünlere iyi bakarak kısa vadede çok miktarda para kazanabiliriz. İlaçlama yapmak için öncelikle Bi Sprayer işimizi görecektir. Videoda hangi ekipmanı kullanmanız gerektiğini göreceksiniz. Sprayer alınır ve İlaçla doldurulur. Çiftliğinizde Büyük Mavi Varile yaklaşın ve R tuşuna basın.

http://www.farmingsimulatordestek.com/farming-simulator-2013/farming-simulator-2013-ekinleri-ilaclama.html

Konu 13 :Fs2013 Gübre Nasıl Atılır ? [Video]

Merhaba arkadaşlar Tam çözüm konumuza devam etmek için hazırladığımız gübreleme Videosu sizlerle. Tarlaya ürünü ektikten hemen sonra Gübrelersek fayda görebiliriz Ürün çıktıktan sonra değil unutmayın. Bu iş için herhangi bir traktör olması ve Oyunda “P” tuşuna bastığınızda Mağazada bulunan Fertilizer Spreaders bölümündeki ekipmanlardan herhangi birisini kullanabilirsiniz.

http://www.farmingsimulatordestek.com/farming-simulator-2013/fs2013-gubre-nasil-atilir-video.html

Konu 14  : Farming Simulator 2013 İnek Nasıl Beslenir ?

Fs2011 üzerien detaylıca resimli anlatım yaptığımız konunun farming simulator 2013 içinde videolu bir halini hazırladık

http://www.farmingsimulatordestek.com/farming-simulator-2013/farming-simulator-2013-inek-yetistiriciligi-video.html

 

118 Yanıt

  1. ümit dedi ki:

    ben bu oyunu kayıt edemiyorum demo diyor yardım edin arkdaslar

  2. selo dedi ki:

    arkadaş bu çim ekmek için nerden tohum alıyoz ya

  3. Reis dedi ki:

    Yaw kardeş bunların hepsini biliyorum da şey inekleri bu süt sağma yerine ıslıklamı götürüyoz?ve ıslık hangi tuşla?

    • admin dedi ki:

      Islık tuşu klavyenizdeki END tuşudur. Alfabetik klavye ile sayıların olduğu kısımın arasında kalan yön tuşlarının hemen üzerinde. Süt sağımı otomatik gerçekleşir ve günde 2 kez sağım yapılır..

  4. eren dedi ki:

    ıslı çalma nasıl birde uyarı lambaları hangi tuş ile

  5. hüseyin dedi ki:

    her şey için çok teşekürler

  6. onurhan dedi ki:

    Admin kanola ve arpayı nasıl topluyacağım biçerde sadece bugday toplayabiliyorum

  7. EMRE dedi ki:

    Arkadaşlar ben bir süredir bu oyunu oynuyorum ancak bir sorum var bazı yerlerde at nalı bulmaya başladım at nalı ne işe yarıyor? Bir de bu sattığım ürünlerin alış fiyatlarını nasıl arttırabilirim? Yardımcı olursanız sevinirim

  8. sanane dedi ki:

    arkadaslar bn androitte oynuyorum gübre atıyorum bir faydasını görürmüyüm

  9. Çağrı dedi ki:

    Göktug kardeşim shop tan kırmızı pulluk alıyosun sonra o tuşuna basıyosun yukarda limit yazısı çıkınca tarlayı sürebilirsin

  10. zafer dedi ki:

    benim bilgisayar fs 2013 ü ekrana sıhmıyor ne yapmalıyım

  11. melik erdem dedi ki:

    oyundan cıktığımda nasıl oyunu kaydetebilirim

  12. fatih dedi ki:

    iyi günler şeker pancarı hasat edildikten sonra nereye yatırılmalı.yani fabrika kaçıncı tarlaya yakın.

  13. ahmet dedi ki:

    ya kardesim talaya nasil çim ekecez aklım almadi birtırlu

  14. Bertuğ dedi ki:

    istediğiniz kadar işçi çalıştırabilirsiniz. Ekonomik durumu kontrol edin..

    Cevap: Admin teşekkür ederim. Ama PS3 yazmayı unuttum. 2mio para varken bile otopilot’ta 3 işçi çalıştırabiliyorum. İşçi satın alınabilen bir yer bulamadım. Yardımcı olursan sevinirim.

  15. Alper dedi ki:

    Hiç bir mibzerle mısır ekilmiyor ne yaptıysam sorunu çözemedim. belgelerim my games içinde ki savegame dosyasını açtım tüm ürünlerle ilgili bilgiler varken corn ile ilgili bilgi bulamadım, sanırım orada sorun var. Yardımcı olursanız sevinirim.

  16. Bertuğ dedi ki:

    En fazla 3 işçi çalıştırabiliyorum. Bu sayıyı arttırmak için ne yapmak gerekiyor.

  17. mehmet dedi ki:

    nasıl hangi tuşla traktör alınıyo

  18. semih dedi ki:

    -Serayi nasildomates ekilir?
    -inekler nasil beslenir?

  19. ilhan dedi ki:

    Videolardan birinde çift ekipman takmayı gostermissiniz ancak anlamadıgım su ornegin traktorun bir ucuna topragı suren ekipmanı takıp tarlayı sürerken diger ucuna tohum ekme aracını koyarak tohum ekemiyoruz .

    Çift ekipman takarak neyi cabuklastırıyoruz hangi ekipmanlar kullanılır bunu anlamadım.

  20. sami dedi ki:

    araçların üstündeki döner lamba nasıl açılır yardım edebilirmisiniz

  21. yok dedi ki:

    bişi soruçm serayı nasıl gübreleye biliriz yardımcı olsanız

    bide gübre nerden elde etcez

    • admin dedi ki:

      ineklerinizi beslerseniz dışkılarını gübre olarak kullanabilirsiniz. Marketten gübre taşıma römorku ile inek çiftliğinizden gübreyi alıp seraya boşaltabilirsiniz.

  22. ibrahim dedi ki:

    sürekli para kaybediyorum hile kullamak da istemiyorum ne yapmam lazım para kazanabilmek için

    • admin dedi ki:

      ufak bütçeli arıcılık ve sera işine girerseniz kaybınızı azaltabilirsiniz. Saatlik para kazandırdıkları için kaybı karşılayacaktır.

  23. ibrahim dedi ki:

    oyuna yeni başladım görevleri yapamıyorum yardım edebilirmisiniz

  24. üstün dedi ki:

    türkçe yama varmı :S

  25. bekir dedi ki:

    yaa abi fs 2013 yüklenirken hata oluşuyo copy fln bsy d ama anlmym offff
    an error occurred while tryng copy a file fln dy

  26. MertAtes dedi ki:

    Arkadaşlar bugday’ı biçtim şimdi ne yapacagım ?
    Direk tarlayımı süreceğim yoksa balyemi toplucam + balye makinesini bulamadım foto atarsanız iyi olur

  27. TOLUNAY dedi ki:

    hocam inehin katı gübresini nasıl üretebilirim

    • admin dedi ki:

      inekleri besleyerek gübre üretebilirsiniz. Farming simulator 2011 deki gibi bu gübreleri ürünleri zenginleştirmede kullanabilirsiniz.

  28. Yusuf dedi ki:

    Hocam Claas Biçerdöver Yamasını Yapıyorum Markete Gelmiyor Ama Markette Olan Markaların Modu Oluyor Claas Markası Yok Ne Yapabilirim

  29. OKAN dedi ki:

    ben youtube de indirilen kepçe modlarıyla yol ve inşaat yapıldığını gördüm ben de bu kepçe modlarını indirip oyuna attım fakat ne yol nede inşaat yapılabiliyor bilen varsa yardımcı olabilir mi?

  30. [TÜMOSAN]8095 dedi ki:

    THYSN nedeni kardeşiim ps3 lerde öyle oluyo benimde oyle oldu onunun galiba save miydi bişeydi dosyası eksik onu yükletirsen sevinirim pc lerde rahanla olur benim em ps3 var emde pc var

  31. thysn dedi ki:

    ben ps3 te oynuyorum fakat save yapmak ıstedıgım de the game has not been saved dıyo bıel atarsanız sevınırım

  32. Engin dedi ki:

    çok teşekküer edrim admin yardımcı olsuğun için.

  33. Engin dedi ki:

    ya arkadaşlar bn yeni harita indirdim her şeyi yaptım dilde destekliyo ama bir türlü harita açılmıyo 20-25 dakika bekliyom en sonunda giants engine çalışmayı durdurdu yazıyo lütfen yardım edin 2 hAFTADIR 1 haritayı açamadım gitti lütfen yardım edin…

  34. HİÇ dedi ki:

    arkadaşım 11 sayılı olan p ye basarak ordakı okalara ı deşitiriyoruz ve orda bir kamyon var alıyoruz sonra onala tavoların yanıda bir su şeyi var yanına git r ye bas dolsun sonra talimatları biliyorsundur

  35. gokhan dedi ki:

    arkadaslar ben bu oyun ıcın dıreksıyon aldım ama 2013 te gamepad ayarlarını yapamıyorum bı yardımcı olurmsuunuz

  36. metin dedi ki:

    farming simulator 2013 wosvagen amoromk lazı

  37. metehan dedi ki:

    ben 14 numaralı tarlayı almaya gittim ama tarlada alma işareti yok başka tarlalara baktım bazılarında da yok
    yardımcı olurmusunz

  38. mahmut dedi ki:

    aldığın eşyalar tarlanın yukarısındaki markette oluyor

  39. mahmut dedi ki:

    tarla nasıl sulanacak yardım edin lütfen

  40. özgür dedi ki:

    sa bn aldığım eşyaları kullanamıyorum nasıl kullanabilirim çiflikte gözükmüo yardımcı olursanız ii olur

  41. Goktug dedi ki:

    İnekler yesin diye yeşil ot ektim, otlar çıkınca otları topladım fakat o arazi hala yeşil duruyor, tarlayı sürmeyi denedim ama olmuyor, yeşillik geçmiyor bu yüzden o yere başka bir şey ekemiyorum nasıl düzeltebilirim ?

    • orçun dedi ki:

      çapa makinesini kulanma
      ilk önce sürgü
      sonra çapa yap bak olur

    • Cafer dedi ki:

      otlar tekrar takrar büyüyor ve ondan dolayı sürülmüyor,çapalanamıyor ve ekilermiyor.

      • admin dedi ki:

        bir tarlaya ot ektiğinizde 4 defa hasat edebilirsiniz. Fakat hasat etmeyi beklemeden Tarlayı kolaylıkla sürebilirsiniz ve ardından istediğiniz ürünü ekebilirsiniz.

  42. Oğuzhan dedi ki:

    Arkadaşlar seralara gübreme nasıl yapılıyor bi bilgisi olan yarıdmcı olabilir mi?

  43. Yusuf dedi ki:

    Merheba.ben bu oyunu yeni öğreniyorum da Oyun Esnasında görec geliyor.ve bende gidiyorum bişey olmuyor bana bir yardım eder misiniz.

    • orçun dedi ki:

      fortlife düz bi kaldıraç al faortlifftin altında onu ona tak göre kargo ise kargoya git onu kaaldır geri çekil yavaşça başk a bir yere göndercek ora yeşil bi ışık var ona koy oraya para alırsın

  44. ilhan dedi ki:

    merhaba ilk önce şunu sölicem siteniz çok güzel olmuş arkadaşlar 2. söyleyeceğim şeyde hasat yapıyorum ondan sonra balya yapılıyormu onuda anlatırmısınız ben yapamadım balya.

    • orçun dedi ki:

      balya makinesi al
      sonra saman ların üstünden makineyi çalıştır ve git
      dolmaya yakın alram çalar susunca x se bas tamam

  45. Berkay dedi ki:

    Merhaba.Ben oyunda göreve gittiğim zaman forklifti bulamıyorum neden acaba?

  46. memduh dedi ki:

    oyun cok guzel olmus yapanın elıne sağlık.
    ama bennım bı sorunum var ben pancar ve patates satma yerını bulamadım
    bıde bu ıneklere yem saman slaj verıyorum ama bunların hıc dışkısı olmuyor
    tesekkurler.

  47. Ufuk Can Demir dedi ki:

    Çok teşekkürler. Fakat bir sorum olacak. Oyuna ilk başladıgımızda stokta olan Barley – Wheat – Canola – Corn (Satabildim)- Sugar – Patato (Satamıyorum)

    Silolardan 4 ürünü tedarik ettim ama patatesi falan nereden dorseye yükleyecegim bir türlü bulamadım arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim… Teşekkürler

    • orçun dedi ki:

      patetesi dökdün yerin arkasında yer var

      ordan romorku altına getir olur

    • ali dedi ki:

      Patates ve şeker pancarı depoları zaten yan yana deponun arkasında zaten iki tane kırmızı renk bant yani (rampalar) mevcut. Bu rampaların birinden patates birinden ise şeker pancarı temin edebiliriz. Kasaya yüklemek için ise gerekli olan şey sadece kasayı kırmızı rampanın altına getirmek yeterli hepsi bu kadar. İyi eğlenceler.. ( rampanın altı yani bandın altı derken kastetmek istediğim kasayı tam olarak kırmızı bandın uç noktasının altına denk getirirsek anca kasaya böyle dolabilir.

  48. GktrkStn dedi ki:

    Çok yardımcı oldu.Teşekkürler…

  49. enes dedi ki:

    admin ne tamamlarsın tam çözümü

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir