İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Farming Simulator 2015 Tam Çözüm Rehberi

Merhaba arkadaşlar Farming Simulator 2015’i nasıl oynamalısınız ve neler yapabilirsiniz Resimli Anlatım sayfamıza hoşgeldiniz. Öncelikle Belirtmem gerekiyor Farming Simulator 2015 Ormancılık Rehberi ve Farming Simulator 2015 İnek Yetiştiriciliği bölümleri ayrı sayfalarda detaylı olarak aktarılacaktır. Bu bölümde makinalar hakkında bilgi hangi makina ne işe yarar bunlardan bahsedeceğiz. Geleneksel olarak devam ettirdiğimiz tam çözüm sayfasını bu yıl biraz gecikmeli olarak yayınlıyoruz. Nedeni ise Farming Simulator 2015’in Türkçe olarak çıkması.

Sizde Resim ve Bilgileriniz ile Bu Sayfanın Gelişmesine Yardımcı Olabilirsiniz. Resimlerinizi ve Bilgilerinizi Bu Sayfa Altına yorum atın Konumuza İsminiz ile Ekleyelim..

Başlıyoruz arkadaşlar aşağıda yer alan resimlere tıklayarak büyük boyda görüntüleyebilirsiniz. ;

1-) Tarla Nasıl Sürülür ? Hangi Aletler Kullanılır ?

farmingsimulator2015tarlasurumu farmingsimulator2015sabanlar

Tarla yukarıdaki resimde de gördüğünüz üzere Bir Traktöre saban(pulluk) takılması ile birlikte tarlalarınızı sürebilirsiniz. Pulluk taktıkdan sonra Önce “X” daha sonra “V”ye basarak sürüm işlemine hazır hale gelir ardından traktörünüzü Alfabetik tuşların bulunduğu kısımın hemen üstünde bulun sayısal tuşlardan “3” e basarak hareket ettirebilir sürüm işlemine başlayabilirsiniz. 3’e bastığınızda maksimum devire ulaşacağı için devirinizi 1 ile ayarlayabilir 2 ile yeniden yükseltebilirsiniz.

2-) Tarla Ekime Nasıl Hazır Hale Getirilir ?

farmingsimulator2015kultivatorler farmingsimulator2015kultivatorkullanimi

Tarla ekim işlemi öncesinde Mağazadan Kültivatör alarak Öncelikle tarlayı ekim için uygun hale getirmemiz gerekiyor. Yukarıdaki resimde de görebileceğiniz gibi bir adet Kültivatör ve bu kültivatörü çekecek bir adet traktör aldıktan sonra işleme koyuluyoruz. Daha önce Pulluk ile Sürdüğümüz tarlayı Kültivatör ile düzlüyoruz. Kültivatörü Traktöre bağladıktan sonra Önce “X” tuşu ile kültivatörü açıyoruz ardından “V” tuşu ile kültivatörü aşağı indiriyoruz daha sonra Alfabetik tuşların bulunduğu kısımın hemen üstünde bulun sayısal tuşlardan “3” e basarak hareket ettirebilir sürüm işlemine başlayabilirsiniz. 3’e bastığınızda maksimum devire ulaşacağı için devirinizi 1 ile ayarlayabilir 2 ile yeniden yükseltebilirsiniz.

3-) Tarla Nasıl Ekilir ?

farmingsimulator2015ekimislemi farmingsimulator2015mibzeretohumdoldurma farmingsimulator2015mibzerler

Öncelikle Mağazadan Ekim Makinaları kısmından bir adet mibzer almamız gerekiyor. Hangi ürünü ekeceksek onunla alakalı bir mibzer aldığımızdan emin olduktan sonra(Patates ürününü farklı bir mibzer ekiyor) çiftliğimize dönüp tohumların olduğu kısma giderek mibzere tohum doldurmalıyız. Aksi halde ektiğiniz ürünler çıkmayacaktır. Tarlayı boşa ekeceksiniz. Tohumu doldurmak için yukarıdaki resimde de görüldüğü gibi tohumların oraya yaklaşıp “R” tuşuna basmanız yeterlidir. Çoklu(multi) ürün ekimini sağlayan mibzerleri doldururken “O” tuşu ile ekilecek ürünü değiştirebilir ve istediğinizi ekime hazır hale getirebilirsiniz.Daha sonra tarlaya giderek önce “B” tuşuna daha sonra “V” tuşuna basarak ekme işlemine başlayabilirsiniz.

4-) Tarla İlaçlama İşlemi

spreyleme

farmingsimulator2015ilacdoldurumu farmingsimulator2015ilaclamamakinalari

Bu işlemi Arazinizi Sabanla sürdükten sonra yapmanız gerekiyor. Sürme işlemi ile açığa çıkan haşereleri spreyleme makinası ile yok etmenizi sağlayacaktır. Bu ilaçları Mağazadan Sprey Makinaları bölümünden temin edeceğimiz ekipman ile tarlaya atacağız. Burada daha önceki oyunlarda işçi kiralama yoktu fakat Farming Simulator 2015’te ilaçlama işlemlerinde de işçi kiralayabiliyoruz arkadaşlar. Ekipmanı aldıktan sonra ekipmanı çekecek bir traktör ile çiftliğe dönüp deposuna ilaç doldurmamız gerekecek. İlaç bölümüne yaklaştığınızda “R” tuşu ile depoyu doldurabilirsiniz. Ardından İlaç atacağımız tarlaya giderek öncelikle “X” tuşuna basarak makinanın kollarını açmalıyız ardından “B” tuşu ile makinayı çalıştırıp ilaçlama işlemine başlayabiliriz. Burda bir başka yenilik ise makinanın boyunu ayarlamak. Ürünler yeni filizlenmeye başladığında düşük yükseklikte bir ilaçlama yapmak size daha fazla avantaj sağlayacaktır. Bu ekipmanın boyutunu ise “V” tuşu ile ayarlıyoruz.

5-) Ekine Gübre Atma İşlemi

sunigubreleme_fsdesteksunigubre1 sunigubre2

Ürününüz yeşerdikten sonra Yapacağınız bir işlem. Bunun için önce Suni Gübre serpici satın almamız gerekecek. Yukarıdaki resimlerde de gördüğünüz gibi iki adet suni gübre serpiciden bir tanesini satın alıyoruz daha sonra çiftliğimizde bulunan ilaçların yanına getiriyoruz. Öncelikle R tuşu ile dolduruyoruz. Daha sonra Ekin başaklandığında(Yukarıdaki fotoğraf temsilidir) yeşil iken yani tarlaya yaklaşıp B tuşu ile serpme işlemini başlatıyoruz bütün tarlayı gübreledikten sonra işlem tamamdır.

6-) Farming Simulator 2015 Kredi Kullanma

bankakredi_fs15 bankakredi_2_fs15

Paranız bittiğinde Farming Simulator bankası yanınızda.  Bankadan kredi çekebilmek için oyunda bulunan ATM’lerin yakınında olmanız gerekmektedir. Yukarıdaki Para şeklinde simgeye yaklaştığınızda R tuşu ile mali duruma giriş yapabilirsiniz daha sonra açılan Mali durum sayfasından kredi kullanabilir yada önceki kredilerinizi geri ödeyebilirsiniz.

7-) Kirlenen Traktör ve Aletleri Temizleme

fs2015yikamafs2015yikama3 fs2015yikama2

Taşınabilirler kategorisinde bulunan Yıkama makinası ile kirlenen bütün araçlarınızı temizleyebilirsiniz. Öncelikle Yıkama makinasını satın alın ardından Çiftliğinizin üstten görünümü karşınıza gelecek. Çiftliğinizde bir bölgeye makinayı yerleştirin ve Enter’a basın daha sonra ESC tuşu ile çıkın. Ardından makinayı yerleştirdiğiniz yere kirlenen bir aracınıla yaklaşın ve Araçtan inip Yıkama makinasına yaklaşın ardından R ye basın daha sonra X e basılı tutarak yıkamayı gerçekleştirebilirsiniz.

Yeni bilgiler eklenecek ve güncellenecektir. Son güncelleme : 18/11/2014

381 Yorum

  1. rauf yazar rauf yazar 16 Haziran 2016

    pancar nasıl ekecez usta allahını seven solesin 2 gündür ona ugrasıyom

    • Tosahan Tosahan Yazar | 18 Haziran 2016

      kardeş mibzerlerin altında açıklamaları var pancar resmini gördüğün mibzeri satın al adından tohum doldur daha sonra “O” tuşuna bas sıfır değil o tuşu ordan pancarı seç ve ek..

  2. Görkem Seyhan Görkem Seyhan 15 Haziran 2016

    Gençler Steamde farming simulator oynayacak varmı benle

  3. gökçe gökçe 12 Haziran 2016

    benim spreyleme makinamın kolları açılmıyor acil yardım

  4. Hasan EHLİZ Hasan EHLİZ 06 Haziran 2016

    Tarlama yonca ekmiştim daha sonra tarlamı ekime hazır hale getiremez oldum bunu nasıl düzeltebilirim.
    sürekli yonca çıkıyor arka arkaya

  5. Hasan Hasan 06 Haziran 2016

    Ben tarlaya yonca ekmiştim .
    Tarlamdaki yoncaları tarlamı ekmek için süremiyorum bunu nasıl düzeltebilirim.

  6. beşir beşir 05 Haziran 2016

    traktörlerin kapıları hangi tuşla açılıyo

  7. beşir beşir 05 Haziran 2016

    bu traktörlerin kapıları nasıl açılıyo hangi tuşla yardım edermisiniz

  8. mehmet emin mehmet emin 27 Mayıs 2016

    delete ile yanıyor

  9. celal celal 23 Mayıs 2016

    tepe fırfır lambası hangi tuşla yanar

  10. hikmet hikmet 23 Mayıs 2016

    oyun açılabilmesi için tekrardan crack indirmen gerekiyor ve kırmızı amlemden oyuna girebilirsin

  11. Ali Ali 14 Mayıs 2016

    Beyler surekli param eksiliyor bunu nasil durdurabilirim borc falan yok arac bakim ucreti doye biseyler yaziyo bnkada

    • Tosahan Tosahan Yazar | 14 Mayıs 2016

      işine yaramayan ekipmanları sat kardeşim onların günlük giderleri var ondan azalıyor.

      • Ali Ali 15 Mayıs 2016

        Teşekkür ederim abi sagol

  12. Celal Celal 17 Nisan 2016

    ARKADASLAR OYUNDA HARİTAYI HANGİ TUSLA ACİYORUZ

    • luslul luslul 20 Nisan 2016

      9 tuşuna basın. Harflerin bulunduğu kısmın üzerindeki 9 tuşu (F9 değil)

  13. ahmet ahmet 15 Nisan 2016

    ABİ KEYPAD TUŞU HANGİSİ

  14. serkan serkan 13 Nisan 2016

    Ps3 te oynuyorum traktörleri sinirli sayida alabiliyorum daha fazla traktör nasil alirim?

    • Celal Celal 17 Nisan 2016

      pcden oyna belki olur :D

  15. sedat sedat 05 Mart 2016

    oyunu açıyorum gıanıt 6,2 hatası alıyorum yardım çözümünü bi türlü bulamadım lütfen allah rızası için yardım

    • Celal Celal 17 Nisan 2016

      kardeş hatayı tam olarak bilmiyorum ama oyunu tekrar indirmelisin link istersen veriyim

    • Ali Ali 15 Mayıs 2016

      Kardes onun cozumunu kimse bilmiyor bnim de oyle olmustu pc ye format atip bidaha yukledim oldu

  16. Berat Berat 29 Şubat 2016

    Merhaba ben buğday hasadı yaptığımda her zaman saman bırakmıyor biçerdöver sebebı nedır acaba?

    • UMUT UMUT 01 Mart 2016

      dostum biçerdöver ile hasat ederken dikkat etmen şey, balya yapacaksan eğer, O veya Ö tuşundan birisi saman bırakmayı aktif hale getiriyordu, şayet tuşu tam net olarak hatırlamıyorum, ama O veya Ö .

  17. İbrahim İbrahim 20 Şubat 2016

    Merhaba konu eski ama belki hemen gelir cevap diye bir umut yazıyorum.
    Çimen sılajı yaptım oldukça fazla bunu satmak yerine depolamak istiyorum. Şimdi damperli kasada duruyor? Satıştan başka da nereye boşaltabileceğimi bilmiyoum.

    • habukti habukti 24 Şubat 2016

      İnek çiftliğinin hemen ilerisinde Biogaz tesisi vardır. Orada silajlık için ek bölümler mevcut. Orayı kullanabilirsiniz. Onun haricinde başka bi yerde muhafaza etme şansınız yok (şayet kendi çiftliğinizdeki silaj kısmı doluysa)

  18. hamit polat hamit polat 18 Şubat 2016

    abi ben oyunda marketten eşyaları getirmek istiyorum ama getiremiyorum

  19. atilla atilla 28 Ocak 2016

    sa ben tarlaya kanola ektim biçerdöver biçmiyor abi 50 kere denedim bi çözümü var mı

    • habukti habukti 24 Şubat 2016

      Hasat zamanının gelip gelmemesinden emin olun. Eğer gelmiş ise biçer döverinizin boş olduğundan emin olun. Biçerdöver tamamen dolu veya içinde başka bir ürün varsa biçme işlemi gerçekleşmez.

    • Tuğberk Tuğberk 25 Şubat 2016

      birde yağmur yağmaması lazım

    • habukti habukti 24 Şubat 2016

      Eğer tuşların kombinasyonunu değiştirmemiş iseniz F tuşu ile yanmaktadır.

  20. Hemad Hemad 25 Ocak 2016

    Abi benim oyunum korsan internet üzerinden indirdim. hayvanları satın aldığımda hayvanların görüntüsü yok sesleri var ama kendileri yok lütfen yardım edebilir misiniz.Ne yapmam gerek .

  21. özgür özgür 14 Ocak 2016

    tarlaya yonca ektim ama artık başka bir şey ekemiyorum sabanla açıyorum ama zor oluyor.Bir çaresi var mı?

    • Fs15 kullanıcısı Fs15 kullanıcısı 16 Ocak 2016

      Kardeşim oyunun türkçemi ingilizcemi ? ona göre anlatçam

  22. Ahmet Ahmet 29 Aralık 2015

    Oyunu actigimda agaclar cimler felan yesil ve gri gozukuyor nasil cozebilirim.

  23. yusuf yusuf 28 Aralık 2015

    selamın aleyküm iyi günler bende farming simulator 2015 orjinel oyun var ve traktöre binerken oyun donuyo ve oyun çalışmayı durduruyo nasıl çözcem ?

  24. hma82 hma82 05 Aralık 2015

    Selam Arkadaşlar

    YAbancı bir mod sayfasında Bruks Un isimli bir talaş makinası buldum. İnanılmaz bir mod olmuş. Kullanımı çok ama çok kolay bir ağacı kesiyosunuz ve tamamını anında talaş yapıyor ama bir sorunu var talaşı dorseye bazen atıyor bazen atmıyor. Ben programcılıktan anlamam ama dizin sayfasında bir iki değişiklik yapıp sıfır olan kapasiteyi artırdım biraz zor ama çözüme yaklaştı. Burada bu konuda uzman arkadaşlar olduğu ortada. Belki bir iki oynama ile son derece düzgün çalışan bir alet elde etmiş oluruz. ilgilenen arkadaşlar google a bruks un yazarlarsa birçok yabancı sitede çıkıyor. 5 mb küçük bir dosya. Ben kod dosyasından kapasite sıfır olan yeri 30000 falan yapıyorum hiç sorunsuz biriktiriyor ama iş onu boşaltmaya gelince sorunlar oluyor. yardımlaınız için şimdiden teşekkürler.

  25. yunus yunus 01 Aralık 2015

    oyunu kurdum açtım kariyeri kurdum açıldı ekran yeşille gri karışımı traktör leri biçeri kullanabiliyorum lastik izleri görünüyor ama ekran yeşille gri karısımı yerler yeşil çimenler hasat agaçlar flan hepsi gri yardımcı olurmusunuz görüntü ayarlarını en düşüge getirdim 640×480 yaptım gene olmadı yardım edın lütfen :(

  26. emre emre 30 Kasım 2015

    ineklerden elde edilen sıvı gübre ve katı gübreyi satabiliyormuyuz.

  27. Mehmetcan Mehmetcan 17 Kasım 2015

    Kardeş oyunda traktör yan yattı nasıl düzeltebilirim acil yardım ?

  28. onur onur 17 Kasım 2015

    Abi acil cevap werirmisinz ben bir traktör yapmak istiyorum veya harita modu yapmak istiyorum bu mümkünmü ve nasıl yapacam traktör yaması ve harita ?

  29. Recber Recber 16 Kasım 2015

    s.a kardeşim ben şimdi fs 2015 i türçe yapmak istedim internetten filan baktım codex e gerekenleri yaptım x64 olsun x86 olsun hep yaptım ama olmadı bunu nasıl ayarlayabiliriz bi çözüm yolu var mı ?

    • Tosahan Tosahan Yazar | 17 Kasım 2015

      x86 ve x64 klasörünün içerisinde codex*ini dosyası var. o dosyayı not defteri ile aç language kısmının karşısında bulunan english’i turkish ile değiştir kaydet tamamdır. her iki dosya içinde yapman gerekiyor.

      • Recber Recber 17 Kasım 2015

        kardeşim aynı gösterdiğin gibi yaptım notepad++ dan da yaptım ama olmuyo başka bi çözüm yolu yokmu bunun

          • kaan kaan 30 Haziran 2019

            Tosahan abi codex e giriyorsun ondan sonra kaydediyosun masaüstüne masaüstüne gelen codex i x86 daki codexi siliyosun masa üstündekini oraya atıyorsun bukadar kolay

        • YUSUF YILMAZ YUSUF YILMAZ 30 Kasım 2015

          Önce oyun içinde secenekler kısmından çoklu oyuncu dilini turkish yapmalısın. Ardından codex dosyasında ki ayarları yaparsan sorun çözülür.

          • hamza hamza 04 Aralık 2015

            Kardeşim en başta sa. Oyuna x86 ya da x64 den gireceksin bu kadar :)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir