Gübre , Para ve Silo Doluluklarını Değişme

Öncelikle Forumumuza Bu Açıklayıcı Bilgiyi Eklediği İçin olgassys Nicki Arkadaşa Teşekkür Ediyorum Bende Anasayfamızda Sizinle Paylaşıyorum

Belgelerim/mygames/farmingsimulator2011/savegame1 (yada hangisine kaydettiyseniz
careersavegame dosyasını notepad ile açıyoruz.

para_degisme

aynızamanda istediğiniz değerleri bu dosyada aratarak değiştire bilirsiniz
mesela manure aratın
amount bölümüne 0 yazın
bi anda gübreniz boşalacaktır yada mısır(corn) canola weat gibi silolarınızda bulunan yada bulunması şart değil değerleri aratarak buralara istediğiniz sayıları girebilirsiniz

tabi bide süt var milk yazın karşısındaki değere mesela 10000000 yazın alın size bi sürü süt
iyi oyunlar…..

You may also like...

12 Responses

  1. SERHAT BABA dedi ki:

    peki bu sütleri biz mi sağıyoruz biz sağıyorsak ne ile sağıyoruz

  2. case dedi ki:

    biz sağmıyoruz otomatikman onlar toplanıyo sonra da süt kamyonu gelip alıyo sen sadece yemini ver dışkılarını at o yeter

  3. john deere dedi ki:

    abiler ben bulamadım notepadı resimle gösterseniz=(

  4. ysn dedi ki:

    bu siloları nasıl doldura bılıyoz hıyleyle onu bılıyonmu

  5. hamit dedi ki:

    slm admin ve fs. oyuncuları. ayrıca bir bilgide, aynı adminin dediği klasörden buğday arpa vs. satarkende bedellerini artırarakda ürününüzü çok daha yüksek fiyata satabilirsiniz. ben bir römork buğday sattım bir anda param trilyonu geçti:)))))

  6. ekrem dedi ki:

    kardeş senin dediğin yer silolarım maximum kapasiteleri bizim ne kadar ürünümüzün olduğu gösterilmiyo o yüzden denemedim kaç saattir oynamışım sadece manureyi boşaltmak istiyorum ama bu yöntemle aynı saveyi açmaya da bilir bi de siloları nasıl doldurabilirim diye soran arkadaş ne gerek var siloya para istiyosan siteden para hilesini indir ctrl+alt+b yap her şeferrinde 1 milyon geliyo

  7. alemci_firar_bjk_89@hotmail.com dedi ki:

    arkadaslar ben yenı basladım oyuna mısırı bıctım makınayla ama romorka yesıl ot gıbı bısey doldurdu onu nereye verıyorum ve bırde turk harıtası yokmu tskler

  8. Kami__ dedi ki:

    inek çiftliğinde nereye desem ? :)) çünkü slajlık bölümde buraya dökemezsin gibi bi uyarı veriyo

  9. taha dedi ki:

    arkadaşlar gübre vagonu aldım ne işe yaradınıgını dahi bilmiyorum nasıl dolacak bu vagon. bide inekler nasıl ve neyle hangi makınayla beslenıyo tşk ederim

  10. Eşrefhan dedi ki:

    Arkadaşlar Bende size para hilesini anlatayım önce kendinize bir kariyer açıyorsunuz (önceden açtıgınız kariyerde olur) Sonra bilgisayarım, belgeler, my games, farming simülatör 15 bölümüne giriyoruz. savegame1 veya hangisine kaydettiyseniz ona giriyoruz. daha sonra careersavegame bölümüne sağa tıklayıp birlikte aç ve not defteri diyoruz. daha sonra ( Ctrl+F ) ile arama yerine girip ( money ) yazıyoruz. sonra ” ” ( iki tırnak işareti arasına ) isteğiniz parayı yazabilirsiniz daha sonra oyuna girip paraya bakın oraya yazdığınız kadar olmuştur İYİ OYUNLAR

  11. faruk dedi ki:

    gübreyi nasıl çoaltıyoz

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir