İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Ropa Euro Tiger (multi fruit)

Yüklenişi:
İndirdiğiniz .RAR  Uzantılı dosyayı açınız . İçerisindeki .ZİP uzantılı  dosyaları  MOD Klasörüne Atınız …
Resimli  Anlatım İçin Tıklayınız
12,50  mb
İndirme Linkleri : Hotfile + Uploading + FileServe

Hotfile Link : Tıkla İndir
Uploading Link : Tıkla İndir
FileServe Link : Tıkla İndir

Patates , Pancar vb. Ürünlerin Söküm Makinası…

8 Yorum

  1. ilkay ilkay 15 Haziran 2011

    aynen nereye boşaltılcak

  2. ufuk ufuk 11 Şubat 2011

    Ya kusura bakmayın şimdiki sorunumda patatesı ektım biçtım ama araçtakı patatesı boşaltamıyorum nereye boşltıcam ?

  3. utku utku 10 Şubat 2011

    sahok map ve mod-paketini yükleyerek pancar,patates vb. ürünleri ekebilirsiniz

  4. ufuk ufuk 05 Şubat 2011

    Slm admin ben bu aracı ındırdım ama patates ekme makınası olmadıgından patates ekemıyorum dolayısıyla bu aracıda kullanamıyorum :(

  5. arthur arthur 27 Ocak 2011

    Admin kardeş. Bu aletin kullanımı felan gerçekten çok güzel de topladığımız ürünü nasıl boşaltacağız. Paylaşılan modlar için ayrıca teşekkürler

  6. hasan hasan 24 Ocak 2011

    admin bunu indirdim biçmiyo pancarı patatesi nerden bulacam ???

  7. Hayat 150 Knotla Başlar Hayat 150 Knotla Başlar 23 Ocak 2011

    Ne Bu Abi ? Ot Toplayici Felanmı

    • admin admin Yazar | 23 Ocak 2011

      Pancar , Patates Söküm Aracı…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir