Farming Simulator 2013

Farming Simulator 2013 ile alakalı çoğu bilgiye ulaşabileceğiniz Bir sayfadır.

Tam Çözüm 2013(Hazırlanmaya devam ediliyor Tamamlanma %49)

Farming Simulator 2013 Türk Modları

Farming Simulator 2013  Normal Modlar

Farming Simulator 2013 Yardım Konuları

Farming Simulator 2013 Mısır Nasıl Ekilir ?

 

Farming Simulator 2013 Sera Nasıl Sulanır , Tankere Su Nasıl Doldurulur ?

106 yorum

  1. Admin ben inek satın alıyorum ama inek çiftliğinde görünmüyor gerekli olan bişey mi yapmadım acaba ondan dolayı mı çiftlikte görünmüyor.birde indirdiğim tır araba gibi modlar oyun içinde görünüyor ama satın al dediğim anda oyun çalışmayı durdurdu hatası veriyor bunlarla ilgili bilgi verebilir misin

    Beğen(0)Kötüle(0)
  2. ben çok güzel bir çiflikle doncem su an hasırlıomm %25 i hazırr

    Beğen(0)Kötüle(0)
  3. arkadaslar modların oyle atma sebebıı sürüm farkıı mesela benım surumum 1.3 2.0 ın sürümundekı modlar olmas admın saten yanına yazıoo hangı sürümde denendıgıı (sürüm =crack)

    Beğen(0)Kötüle(0)
  4. admin bu oyunun türkçe yaması yokmu

    Beğen(0)Kötüle(0)
  5. arkadaşlar bişi sormak istiyorum benim sürümüm 1.1.0.0.0 acaba 2.0 a yükseltsem bi problem olurmu yada indirebileceğim bi yer varsa link atarmısınız?

    Beğen(0)Kötüle(0)
  6. nasıl güncelleştiririm

    Beğen(0)Kötüle(0)
  7. abi ben multiplayer oynamak istiyorum girince internetten paket istediğini söylüyor

    Beğen(0)Kötüle(0)
  8. abi ellerine sağlık site eniyi site teşekkürler

    Beğen(0)Kötüle(0)
  9. Abi benim oyunum fs 2013 1.0 abi bazı bu siteden indirdiğim modlar oluyor bazıları olmuyor buna görede modlar yapabilirmisin

    Beğen(0)Kötüle(0)
  10. Köylerdeki Patoz gelirse süper olur fındık falan çekilebilse :D

    Beğen(0)Kötüle(0)
  11. Tarladan çıkan samanı balya yapmadan direk satıyoruz o tamam peki daha sonra ineklere vermek için balya yapmadan depolama imkanımız yok mu? Vermek için hangi alete ihtiyaç var? İki bu inekler su içmez mi, çok saçma

    Beğen(0)Kötüle(0)
    • saman balya yı ineklere yem olarak yedirebilirsiniz. Bunun için Khum marka öğütücü makinayı satın almanız gerekmektedir. Suyu da su tankeri ile dere kenarından doldurarak çiftliklerinizdeki bazı aktivitelerde kullanabilirsiniz. seralarda vb.

      Beğen(0)Kötüle(0)
  12. Merhaba abi bisey sorcam bu tarlayi surerken cikan izleri nasil yapiyoruz abi benim oyunun versiyonu 1.0 bunun icin olan kamyon modu varmidir calisan linkini atarmisin ne oldugu fark etmez. digerlerini indirdim hata veriyo oyun cevaplarsan sevinirim
    .

    Beğen(0)Kötüle(0)
  13. yaa sizden bir ricam olucak newholland td65d 4wd yaparsanız çok mutlu olucam

    Beğen(0)Kötüle(0)
  14. Zamanı nasıl daha hızlı geçebilir?

    Beğen(0)Kötüle(0)
  15. Mevlüt Baş Samsun

    10 tane ineğim var ama 1500 tane satın aldım 20 inek nasıl yapabilirim

    Beğen(0)Kötüle(0)
  16. Bişi sorcam herhangi bi hasarı buğday veya silajı yere nsl dökeriz

    Beğen(0)Kötüle(0)
    • Oyunda yere dökme olayı malesef yoktur. Farming Simulator 2011 için yaptığımız Özgür Türk Haritası ile oynarsanız dilediğiniz yere dökebilirsiniz..

      Beğen(0)Kötüle(0)
  17. ben farming simulator 2013ü almak istiyorum ama satın aldıktan sonra orjinal seriali evdeki 2 bilgisayarımada girebilirmiyim multiplzyer oynaya bilir miyiz?

    Beğen(0)Kötüle(0)
  18. S.a admın sana bır sorum var
    marketten sera aldım seradakı deponun suyu doldurdum domates cıktı bu cıkan domateslerı nasıl toplar satarım lutfen yardımcı ol sımdıden tes.

    Beğen(0)Kötüle(0)
  19. Lüfen türkçe yama bulun

    Beğen(0)Kötüle(0)
  20. admin pulluk sürerke teker izin içine girmio onla ilgili bi mod yapsanız

    Beğen(0)Kötüle(0)
  21. kolay gelsin ben dlc paketlerini yüklemeyi beceremedim bana yardımcı polurmusunz

    Beğen(0)Kötüle(0)
  22. ben patates yetiştiriyorum ama depo yetmiyor. depo modu da var mı blmyrm yardm eder misiniz

    Beğen(0)Kötüle(0)
    • Merhabalar Maksimum 500 Ton patates atabilirsiniz Siloya fakat dilerseniz bu rakamı artırabilirsiniz. Eğer arttırmak isterseniz Belgelerim > My Games > Farming Simulator 2013 > (Hangi Savegame’de Oynuyorsanız) Savegame1 > CareerSavegame.XML Dosyasını Not Defteri ile açın. Ardından < fillTypePrice fillType="potato" price="0.200000" previousHourPrice="0.200000" totalAmount="500000.000000" / > bu kodu bulun ve orada bulunan Totalammount=”500000.000000″ yazan kısmı kaç ton yapmak istiyorsanız örneğin 15bin Ton ise TotalAmmount=”15000000.000000″ ile değiştirin iyi oyunlar

      Beğen(0)Kötüle(0)
  23. ben Farming Simulator 2013’deki inek çiftliğinin arkasında bir büyük birde küçük depo var büyüğüne biçtiğimiz çimenleri koyuyoruz ancak küçüğüne ne koyuyoruz bunu öğrenemedim lütfen yardımcı olur musunuz?

    Beğen(0)Kötüle(0)

Cevapla

1-)Kulağa Küpe Misali ;Vardım ilim Meclisine Ettim ilim Talep , ilim Sonra gelir Dediler illa edep illa edep (Yunus Emre)
2-)Yorum Yapmadan önce sitemiz üzerinden arama yaparak sorunu çözebilirsiniz
3-)E-posta Adresiniz Yayınlanmaz. Gerekli Alanları Doldurmak Zorunludur *

*

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>