Farming Simulator 2011 Ürün Yetiştirme Süresini Kısaltma

Evet Sevgili Farming Simulator Oyuncuları Oyunun Süresini Nasıl Kısaltırız şimdi size onu anlatacağım.

Öncelikle Oyuna Giriniz. Ve Açılmasını Bekleyiniz Daha sonra Aşağıdaki Resimde Görüldüğü Gibi Options a Tıklayınız.

Daha sonra Açılan Bölümde “Time Scale” adı altında bulunan bölümden 4x – 16x – 32x -60x yada Gerçek Zamanı Seçebiliriz.

Not : Gerçek Zamanı Seçerseniz Bilgisayar Kapalı iken Bile Oyunu oynuyorsunuz Demektir. Gerçek Zamanda Yaşadığımız Zaman Baz alınır Arkadaşlar…

BENZER YAZILAR

14 YORUM

  1. HaMzA dedi ki:

    ya arkadaşlar ben multiplayer nsl yapcam oyunu satın bile aldım nasıl multiplayer yapcam multiplayer yapıyorum download bişeyler diyo tıklıyom onda hata veriyo çıldırıcam ya yardım edin lütfen :(:(:(:(

  2. ümit dedi ki:

    Admin ürünlerin yetişmesini uzatabilirsek çok iyi olur.2-3 tarlada dönüp duruyoruz.Diğerlerini ekemiyoruz bile.Ama genede oyun süper.türk modu dahada güzel.teşekkürler………

  3. samet dedi ki:

    arkaşların multiplayer nsl yapılıyor yardımcı olurmusunuz?

  4. emre dedi ki:

    slm ben grafik tasarımlarını yapabilirim…

  5. mert dedi ki:

    adminim mod yapalım ben varım diyorsun mod yapmaya adam toplayamadım ben yerdım ederim

  6. bilgehan dedi ki:

    ama bunun ürün yetişmesiyle bi alakası yok , sadece oyundaki gece gündüz yani gün atlamakla alakası yok , ürünlerin yetişme süresi aynı..ben ürünleri uzun zamanda yetiştirmek istiyorum gerçekçilik açısından.yoksa daha ekme işlemi bitmeden , tarlanın başında ektiğim yerler yeşeriyor, ilaç atana kadar oluyor zaten ürün :)

  7. mhmmt dedi ki:

    admin burda en kısa hangisi

  8. oquz 15 dedi ki:

    rica etsem bide massey ferguson 135 traktorler var eski onlardan yapabilirmisiniz??? şimdiden teşekkürler :) ellerinize sağlık bütün yamalar çok güzel:)

  9. MURAT dedi ki:

    ADMİN BUNU YAPCAGINIZA TÜRKÇE MODU YAPIN GUZEL HARITALAR YAPIN OYUNU BIRAZ GERCEKCI YAPIN BU NE BOYLE BIS SEYLERIN PESINDESINIZ DESTEK DIYORSUNUZ KÖSTEK OLUYONUZ FAYDALI SEYLER YAPIN LÜTFEN BOŞ SEYLERLE ZAMAN KAYBETMEYIN

    • admin dedi ki:

      Bu Güne Kadar 16 Adet Traktör Yaptık. Türk Modu Yapacak Ekibi Topralayamadım . 1-2 Kişiyle olmuyor arkadaşlar. Buyurun yardım Edin yapalım :(

  10. naber dedi ki:

    multiplayer bulamadınızmı admin ?

  11. admin dedi ki:

    isteyen arkadaşlar oluyordu bende paylaşayım dedim ..

  12. case dedi ki:

    admin buna ne gerek vardı ürünler zaten çabucak yetişiyor

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.