Massey Ferguson 135 Türk Modu

Sizde İndirdiğiniz Mod Hakkında Görüş Bildirebilebilirsiniz. Tıklayın

Yapımcı:

Bu Modu Bizimle Paylaşan pontiacsj İsimli Arkadaşa Teşekkür Ediyorum

Yüklenişi:
İndirdiğiniz .RAR  Uzantılı dosyayı açınız . İçerisindeki .ZİP uzantılı  dosyaları  MOD Klasörüne Atınız …
Resimli  Anlatım İçin Tıklayınız

İndirme Linki -Download Link-Ссылка для скачивания

http://hotfile.com/dl/124849543/34b35ad/mf135fsdestek.zip.html

 

http://ul.to/22hy25he

BENZER YAZILAR

21 YORUM

  1. muaz dedi ki:

    ADMİN BU MASSEY FERGUSON 135İ 2013E ÇEVİRİRMİSİN LÜTFEN

  2. Cihan dedi ki:

    admin bu massey ferguson 135 farming simulator 2013 te çalışıyomu.

  3. çağrı dedi ki:

    admin sana zahmet NEWHOLLAND 6640 VE türk FORD 5000 yaparmısın

  4. oğuzhan dedi ki:

    admin yaparsan bide massey ferguson 188 çift çekerini yapıver ha tm lütfen???????

  5. admin1 dedi ki:

    arkadaşlar vites neren atılıyor bilen varmı…

  6. massey ferguson 60 dedi ki:

    admin kardes bide 165 lik yapsan masseyden cok guzel olrr kabinsiz yaparsan cok sevinrim admin kardes :))

  7. massey ferguson 60 dedi ki:

    admin lambaları yanda olan mf 135 yaparsan çok sevinirim

  8. nevşehirli dedi ki:

    admin lambaları yanda olan mf 135 yaparsan çok sevinirim

  9. halil dedi ki:

    admın steyr 8033 noldu cvp yazmamışsınız _???

  10. halil dedi ki:

    AdMIn steyr 8033 modelını yapabılırmısınz

  11. halit dedi ki:

    şahane olmuş ama 135liğin hava filtresi önde olmaz direksiyona yakın bir yerde saatlerin önünde olur

  12. oktay dedi ki:

    bide fort 3000 lik yapsan ii olur

  13. oktay dedi ki:

    admin sogol güzel olmus ama bi 188 yapmadın bide onu yapı ver sana sehmet ne olur

  14. erdem02burdurlu dedi ki:

    bende olmuyor ekran kartından olabilir gercektende güzel bir oyun

  15. berke dedi ki:

    Olabilir .d admin eski türk traktörleri yapın 285,398,265,Leyland Falan oyunun tadı çıksın.

  16. erdem dedi ki:

    evt. hiçbir bozukluk yok bende de:)

  17. berke dedi ki:

    admin yeter artık şunlara bi cözüm bul renklerini bozk gösteriyo türk haritasındada öle renkleri bozuk bi cözüm bul yeter ama

  18. erdem dedi ki:

    arka lastikleri biraz daha dar yapsaydın daha iyi olurdu ama böylede güzel.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.