Massey Ferguson 5475 & 5475 FL

Yüklenişi:
İndirdiğiniz .RAR  Uzantılı dosyayı açınız . İçerisindeki .ZİP uzantılı  dosyaları  MOD Klasörüne Atınız …
Resimli  Anlatım İçin Tıklayınız
7,50  mb
İndirme Linkleri : Hotfile + Uploading + FileServe

Hotfile Link : Tıkla İndir
Uploading Link : Tıkla İndir
FileServe Link : Tıkla İndir

BENZER YAZILAR

10 YORUM

  1. catlaxx dedi ki:

    herşeyi otomatik yapamassın kardeş muhakkak bazı yerlerde müdahale etmen lazım hem o zamn oyunun anlamı kalmaz mı zaten :)

  2. konyalı dedi ki:

    arkadaşlar oyunda her şeyi nasıl otomatik yapıyoruz lütfen yardım (örnek:mısr biçilirken traktörle yanında bilgisayarı nasıl otamatik yapıyoruz)

    • admin dedi ki:

      Mısırı Biçtirebilirsin işçi kiralayarak Bunuda Kısaca Tarif Edeyim . Biçer Döveri Biçeceğin Tarlaya Götür Düzgün şekilde Sıraya Koy ve “H” tuşuna bas.

  3. alparslan dedi ki:

    heee tamam :D

  4. alparslan dedi ki:

    admin ls u60 ve ya ls plus 90 yapabilrmısın ls u60 link i http://www.hizliupload.com/img/ls.jpg buda ls plus 90 link i http://www.hizliupload.com/img/35113592ud.jpg yaparsaniz cok guzel olur yaa…

    • admin dedi ki:

      Modları Biz Yapmıyoruz Sadece Yayımlıyoruz. Ama çalışan verisonu bulabilirsek sitemize ekleriz…

  5. fatih mehmed dedi ki:

    farming 2011 de 317 mod gorunuyor.bunların tamamının oldugu bi link yokmu .yoksa hepsini tek tek indirmemiz mi gerekiyor

  6. boomerokan dedi ki:

    massey 285 yapamazmısınız??

  7. boomerokan dedi ki:

    cok saol admın ıstemıstım bunu ;D

  8. boomerokan dedi ki:

    C000000k sa0l admin istemisTm bunu ;D

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.