Multi Harita (29 çeşit ürün mevcut)

Resme Tıklayarak Yetiştirilen Ürünlere Bakabilirsiniz
Devamını Okuya Tıklayarak Harita Hakkında Bilgi Alabilirsiniz.

Harita Nasıl Yüklenir ? Tıklayınız…

http://hotfile.com/dl/75265574/d0797fe/Bauern_Traum_Map_v2.rar.html

Arkadaşlar bu haritada 29 çeşit ürün var ıspanaktan tutun karalahana karnabahar,bezelye,bakla,pamuk, hepsi var..

Ürünlerin bir çoğunu depolarken gerekirse satabiliyor ve anında para alıyorsunuz.kum ocağından kum yükleyip çukurlara dökebiliyorsunuz.

Haritanın içeriğinde bulunan mod klasörünü rardan çıkarıp mod klasörüne; map klasörünüde data içindeki mevcut map klasörünün yerine kopyalayın.Ayrıca süt alıp vede satabiliyorsunuz

BENZER YAZILAR

26 YORUM

  1. Bzmnet Tv dedi ki:

    Kazım gardaşım bu mapı fs15’e kodlayabilirmisin

  2. Hüseyin dedi ki:

    admin bu olmuyo yardım edermisn oyunda çıkmıyo harita

  3. USAF233 dedi ki:

    evet bir çok harita da maps ve mods klasörleri birlikte ama bu dosya da mods klasörü eksik o yüzden harita çalışmıyor mods klasörünü ekleyip yeniden yükleyebilir misiniz saygı değer adminim ?

  4. buğra dedi ki:

    admin mod klosörü yok detaylı anlatabilirmisin

  5. fatih dedi ki:

    abi bunda harita aynı mı

  6. farmng-simulator dedi ki:

    Admin Kardeşim ben bunu yükledim fakat nasıl ekeceğim makinada ana ürünler gözüküyor…

  7. mrt dedi ki:

    bu map 2011 calisiyor ama pc yi cok kasiyor ayrica mapin modlari uyumsuz ayni map bendede var

  8. naim dedi ki:

    kardeşim herşeyi yaptım oyuna girerken hata veriyor

  9. bekir dedi ki:

    farming sümulate 2009 da inek beslenmiyormu

  10. ergün dedi ki:

    admin yamaları yükledim silaj yaptım ama hiç bir yere boşaltamıyorum silajları ne yapmam gerekiyor?

  11. ergün dedi ki:

    arkadaşlar yeni başladım bu oyunu oynamaya acaba inek falan bakamıyormuyuz fs 2009 da şimdiden teşekkürler

  12. haso dedi ki:

    2010 da da cıkartırmısın bna lazımda pamuk ekmek istoyorum ve 29 ürünü eklersen sevinirim

  13. oğuzhan kl dedi ki:

    admin dediğiniz yere girdim ama malesef hiçbir sonuç alamadım lütfen bunun türkçe yama nasıl yapmam lazım söylermisiniz

  14. admin dedi ki:

    Lütfen Yardım almak için Forum Bölümümüze Konu açınız

  15. oğuzhan kl dedi ki:

    saygıdeğer admin öncelikle sizlere saygılarımı ve hürmetlerimi sunarım efendim indirmiş olduğunum new holland dosyaları kuramıyorum lütfen bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum

  16. Farminq dedi ki:

    admin bey ben bu ürünleri tekrar ekemıom ekme makinesinde tohumları gelmiyo ne yapmam lasım …

  17. Farminq dedi ki:

    Admin kardeşim bu ürünlerin hiçbiri toplanmıyoo standart ürünler dışında diğer ürürnler için özel makine yamasımı gerekli ?? dediğin herşeyi yaptım çalşıyor fakat diğer ürünleri biçmiyor ne ypmam gerekli çok acil cvp birde msnimi veriyorum ordan yazarsanaz sevinirim lütfen ekleyin… Xxdrbypass@hotmail.com cvp bekliyorum lütfen ekleyinnn….

  18. emre dedi ki:

    admin bide bu 2011 de calısır mı

  19. emre dedi ki:

    admin pancar ekip sökebiliyormuyuz bi msn ni verde ordan konusak

  20. Oğuzhan dedi ki:

    Özür dilerim yanlış anlaşıldıysam fakat harita yüklemede sorun yok ama burda bahsedilen klasörler yok diye söyledim. Diğer dosyaları eskileriyle değiştirince çalıştı sorun yok şimdi.

    • admin dedi ki:

      İndirdiğin Parttaki Dosyaları Farming Simulator 2009 simgesine Sağ tıklayarak Hedef Bul Yap Arkadaşım Açılan Yerde Datanın içersine Gir Parttaki Klasörüleri Datadaki Klasörlerle Değiştir Tamamdır…

  21. Oğuzhan dedi ki:

    Bunun içinde mods klasörü yok ki…
    maps (klasör)
    vehicles (klasör)
    careerVehicles (xml)
    birde internet kısayolu…

    boşuna mı iniriyoruz biz bu dosyaları…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir