New Holland CR9090 Edition

Yüklenişi:
İndirdiğiniz .RAR  Uzantılı dosyayı açınız . İçerisindeki .ZİP uzantılı  dosyaları  MOD Klasörüne Atınız …
Resimli  Anlatım İçin Tıklayınız
5,2  mb
İndirme Linkleri : Hotfile + Uploading + FileServe

Hotfile Link : Tıkla İndir
Uploading Link : Tıkla İndir
File Serve Link : Tıkla İndir

BENZER YAZILAR

12 YORUM

  1. eray19 dedi ki:

    slm arkadaşlar ben bu biçer paketını sırf balya yapıo dıye yukluyorum ama nedense bı turlu calıstıtamadım neden acaba oyunun orıjımal harıtası harıcınde baska bı harıta modu yukledım balya makınası calısmadı nasıl calıstıgını bılen varmı yardımcı olursanız sevınırım

  2. mustafa dedi ki:

    arkadaşlar biçerin arkaya makineyi bağlıyorum balya yapmuyo b tuşunada basıyorum

  3. case dedi ki:

    batuhan makina çok büyük makinanın içi dolması lazım dolunca 1 balle oluyo öndekini atıyo anladın

  4. batuhan dedi ki:

    slmm arkadaşlar biçer döğerin arkasına balya yapma makinasını baglıyorum balya yapma makınası samanları topluyor ama balya çıkarmıyor bu neden kaynaklanır yardımcı olursanız sevınırım

  5. v dedi ki:

    admin acil cevap bekleniyor acele bi 50 60 tane bayla toplayan kasa

  6. a dedi ki:

    ibrahim abiye katılıyorum bende admin 50 60 tane bayla toplayan kasa yaparsan seviniriz

  7. ibrahim dedi ki:

    balya toplama makinası neden peş peşe takmıyo admin bide eğer 50 60 tane balya makinası toplayan makina çıkarırsanız seviniriz

  8. onur dedi ki:

    BEN PEŞ PEŞE TAKAMIYOM İKİSİNİ

  9. güngör dedi ki:

    arkadaşlar (kiralama) nedemek anlayamadım bi zahmet yazsanız (h) tuşunun yaptıgı otomotige almamı acep

  10. admin dedi ki:

    Kiralamaz iki işi bi aradada halledersin yada kiralar Tarlayı Biçer Sonra Balya makinesi ile Dağınık Samanları Bi araya getir vb vb. Uzakdıkça uzar

  11. Tayfun dedi ki:

    arkasına balya makinesi bağlanınca kiralanamıyor ama.

  12. mekansız Reİs dedi ki:

    slm admin bide 24 ten fazla balye aln kasa yaparsan sviniriz

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir