Terrano 22.5 Metrelik Kültivator

Dosya Boyutu : 7 Mb
Market Satış Fiyatı: 212000 Dolar

İndirme Linkleri:

[1.Alternatif]Terrano225[Turbobit.net]
[2.Alternatif]Terrano225[Uploaded.to]

Detay ve Diğer Resimler İçin Devamını Okuya Tıklayınız…

Not: İstediğiniz Alternatifi Kullanarak indirebilirsiniz.
Not: Denenmiştir ve Çalışmaktadır.
Not : Sitemizden İndirdiğiniz Modlar %99.50 Çalışmaktadır

Yapımcı:
LS2011

Yüklenişi:
İndirdiğiniz Dosyayı açın içerisindeki  .ZIP  Uzantılı dosyaları  Belgelerim>Mygames>Farming Simulator 2011> MOD Klasörüne Kopyalayınız …
Açıklama : Kültivator Boyu 22,5 Metredir..

BENZER YAZILAR

10 YORUM

  1. Sh1t dedi ki:

    kardeşim P ye bas kültivator orda menülerden birinde.

  2. emre dedi ki:

    admin siteden birkaç makine indirdim dosyaları dedigin yere attım ama oyunun içinden bakıyorum mods yerine gözükmüyo yardım edersen sevinirim teşekkür ederim şimdiden

  3. Atakan dedi ki:

    çok teşekkür ederim herkeze selamlar…

  4. Tarık dedi ki:

    Admin ben senn dediklerini aynen yaptım ama. kültivator oyunda nereye gelio. bulamadm …

  5. rc dedi ki:

    admin benim belgelerimde farmig simulator yok para şifresini internetten indirdim ama bn de mod kılasorüyok.hemen cevaplayın lütfen :D

  6. Atakan dedi ki:

    admin bir şey sorucam winrar ın içinda klasörler var onun içindede ZIP. uzantılı dosyalar var hepsinimi yoksa sadece winrar ın içndeki olanlarımı atıcaz yardım edermisin ?

  7. ahmetmert_42 dedi ki:

    admin bende saman yapma makinası yaparmısın patoz şimdiden teşekkürler

  8. berke dedi ki:

    admin abi komatsu gd 675gibi bi dozer yaparmısın ne olur şimdiden teşekkürler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.