Tümosan 90.80 DT Traktör İndir

Yine Bir Başka Fsdestek Projesinde Karşınızdayız. Sizlerden Gelen Yoğun istek ve talep üzerine Tümosan 90.80 DT Traktörünü Sizlerle Paylaşıyoruz. Eminim Bu Mod Çok Hoşunuza Gidecek :) . Çünkü Çok uğraştım Yapımcısının hataları Düzeltildi. Sol Arka Lastik Traktörün iç Tarafında idi. Alt taraftaki Resimlerde Gördüğünüz Gibi dingil gözüküyordu ama Düzelttim. Skin Tamamen Bana aittir arkadaşlar.

Orjinal Modelleme : Chrips
Tümosan 90.80 dt Modelleme : Kazım Uslu

Diğer Resimler :

İç Görünüm İçin Tıklayınız.

http://hotfile.com/dl/114406732/b474b7a/tumosan9080dt.zip.html

“İndirdiğiniz .ZIP Dosyasını Belgelerim > My Games > Farming Smulator 2011 > Mod Klasörüne Atıp Oynamaya başlayabilirsiniz

 

BENZER YAZILAR

33 YORUM

  1. Muhammed dedi ki:

    Admin fs 18 telefon oyununa tümosan koyulabilirmi

  2. Süleyman dedi ki:

    Fs 18 veya 15 te traktör içi gözükmuyormu telefonda

  3. Mustafa dedi ki:

    admin lütfen bunu 2013e tasarla lütfen şimdiden teşekkürler

  4. barış dedi ki:

    bu mod çok güzel

  5. Yusuf dedi ki:

    admin kardes 2013 yokmu

  6. hakan dedi ki:

    tümosan 90.80dt

  7. hakan dedi ki:

    tümosan yaması

  8. erdem dedi ki:

    2009 mu

  9. eren103 dedi ki:

    hata. yükledim tümosanı tekerleklerin rengi karışıyo yerdım etsen admin

  10. Çekdar21 dedi ki:

    admin bende mod deilde mods yazıyor bide açılmıyor nasıl yapacam bi video atsan

  11. mertcan299 dedi ki:

    admin türk fiat 55-46 lütfen

  12. ES dedi ki:

    cok güçsüz bu :(

  13. case dedi ki:

    admin bu traktör ne işe yarasın at çöpe gitsin

  14. hasancihat dedi ki:

    admin bu 4 çeker mi

  15. burak dedi ki:

    admin tamada ben traktörü indirdim orda mod yok mods var eee sonra attım onun içine ama gelmedi

  16. erdem dedi ki:

    admin abi ben bu oyunu indiriom nası kurcam yardım edermisin

  17. emre dedi ki:

    önüne ağılık demirini bile takıyom gene iş yapmıyo

  18. sukru dedi ki:

    admin motorun hiç gücü yok gücünü yüksetirmisin

  19. case dedi ki:

    admin bu daha bogbale m3 gübre makinasını çekemiyo önü kıalkıyo çok güçsüz lütfen dha güçlüsünü yaparmısın

  20. emre dedi ki:

    admin traktör güçlü değil gücünü arttırırsan iyi olur

  21. deniz dedi ki:

    admin abi lütfen hattat a78 de yaparmısın

  22. case dedi ki:

    admin new holland 110-90 sanki kopyalayıp yapıştırmışsın tıpa tıp

  23. okan dedi ki:

    MF 285 Guven ;)

  24. haymanalı dedi ki:

    evt admin üniverasl yaparsanız çok sevinirim üniversal 643
    saygılar…

  25. yakup dedi ki:

    admin üniversal rica ediyorm lütfen…

  26. case dedi ki:

    admin çok sağol tümosanın diğer çeşitlerinide yaparsan sevinirim

  27. admin dedi ki:

    Arkadaşlar Dosya Adında Nokta işareti Olanlar Yani “tumosan90.80dt.zip” isimindeki dosyayı indiren arkadaşlar “90.80” arasındaki noktayı silmeleri gerekiyor aksi takdirde mod klasöründe Gözükmüyor. yani ismi şu şekil olacak “tumosan9080dt.zip” . Şu andan itibaren Linki Düzenledim Sorunsuz İndirebilirsiniz

  28. hasan dedi ki:

    admin gercekten harıka bi çalışma çok teskkur ederız tebrıkler…admın bıde bu tumosanların yenı kasaları war kırmızı onlerı bıraz daha egık onlarıda yaparssan cok sevınırız iyi çalısmalar….

  29. admin dedi ki:

    ne demek ben teşekkür ederim..

  30. ta4chu dedi ki:

    Emeğiniz ve paylaşım için teşekkür ederim.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.