USA Map v3.0 En Kral Harita :)

Evet Arkadaşlar Size USA MAP ı Tanıtacağım. USA MAP Çok geniş Bir harita ürün çeşitliliği Bol . Ekilebilir Ürün Listesini Aşağıda Veriyorum

İndirme Linklerini ve Konunun Devamını Okuyabilmeniz İçin Lütfen Aşağıdaki Devamını oku tıklayınız…

İNDİRME LİNKLERİ :

HOTFİLE İLE İNDİR

YÜKLENİŞİ :
Arkadaşlar İndirme Linkinden İndirdiğiniz ZİP dosyasını Açın. İçerisinde “USA_map_v3” İsimli Bir Dosya Var  Onu da AÇın . Onun içerisinde ki 5 Adet ZİP Dosyasını Mod Klasörüne Kopyalayın…

İyi Oyunlar

Ekilebilir Ürün Listesi

RESİMLER :
(Resimleri Büyütebilmek için Üzerine Tıklayınız )

Silolar:

Binalar :

İnek Çiftliğinden Görünüş :

Mısır Tarlasından Görünüş :

Köprüler :

Ayçiçeği Tarlasından Görünüş :

Coop :


BENZER YAZILAR

43 YORUM

  1. muratttbey dedi ki:

    Claas_Lexion_770_multifruit_V3

    Claas_V2800_Multifruuit

    arkadaşlar yukarıda biri biçerdöver biri de başlık. bu ikiliyle buğday arpa
    soya, ayçiçeği, mısır, konola yani usa map ın ektiği her şeyi hasat edebilirsiniz. googleye yazın o size bulsun :)

  2. HASAN CELİL dedi ki:

    EKİN de büyüdü

  3. HASAN CELİL dedi ki:

    admin lütfen cevap ver tarlayı sürdüm tohumu ektim ama bir türlü hasat edilmio cevap lütfennnnnnnnnnn

  4. HASAN CELİL dedi ki:

    abi ya ben 2. tarlayı hasatlaysmıyorum nasıl olcak

  5. deniz dedi ki:

    sayın admin rica etsem MF 398 yamasını paylaşırmısınız 2011için … 2009 un var eğer çevirebilirseniz göndereyim

  6. traktörcü dedi ki:

    admin ben buğdayı bicemiyorum neden
    ????

  7. uğur dedi ki:

    Admin massey ferguson 6180 koyarmısınız ?

  8. ekrem dedi ki:

    arkadaşlar ben oyunu H yı kullanarak otomatik olarak oynamak istemiyorum hem yavaş yapıyo hem para gidiyo ama tarlayı kendim sürmek isteyince de tarla sınırının dışındaki yerleri de sürüyo ve ekildiğinde oralar da ekiliyo tabiri caizse isteseniz binaların içi dahil her yer ekiliyo bunu nasıl halledebiliriz bi bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen bi de bazı traktörlerin iş ışıkları yanmıyo traktörleri siteye ekleyen veya yapan arkadaşlar ilgilenirseniz güzel olur..

  9. safa dedi ki:

    beyler be boyle sulu bataklıklı bı map arıyorum varmı bıldıgınız ısım yada lınk verebılırmısınız….tesekkurler ıyı oyunlar

  10. emrealtınoluk dedi ki:

    arkadaşlar tarladaki ürünü hasat edebilmek için siteden traktör indirin ozaman o biçerler biçer oyun donuyorsa mod klasöründeki mod ları azaltın

  11. 43 dedi ki:

    oyuna sonradan ilave edilen ürünleri hasat etmek için oyundaki döverbiçerler ve başlıkları işe yarıyormu

  12. 43 dedi ki:

    haritadaki tarlalar afaki büyüklükte ben buna göre büyük alet ekipmanlar buldum ama haritanın gprs sinde bi sorun war herhalde haritanın tamamını göstermiyor gprsnın dışındada harita devam ediyor

  13. hamit dedi ki:

    evet hakan kardeş aynı doğru anladığın gibi.tabi tüm tarlalarla baş edebilirsek:)))bende onun için tüm sitelerde büyük geniş sürme ve ekme ekipmanları arıyorum.

  14. hakan dedi ki:

    hamit kardeş ozaman aynı tarla için gecerli H tuşu diyer tarlalar için tekrar kendi elimizle sürmemiz gerekecek sanırım doğrmu anladım ilk seferleri biz yapıyoruz..

  15. erdem dedi ki:

    arkadaşlar ben farming simulatör 2011 oynuyorum ve oynarken bu tarlalara gitmek istiyorum nasıl gidebilirim ltfen yardım pls

  16. hamit dedi ki:

    slm arkadaşlar bu usa haritada H olayını çözdüm.ama yapmanız gereken ilk öncebir tarlayı tarlayı komple traktörle kendiniz sürmeniz gerekiyo. sürüp ekip biçtikten sonra aynı tarlayı 2.sefer traktörle sürmek isterseniz H çalışıyor .anladım kadarıyla tarlanın rengi kahverengi olunca otomatik işliyo motor.yanlız bu haritadaki tarlalar için ultra büyük araç gereçler lazım

  17. ahmet dedi ki:

    lütfen yardım edin usa haritası çalışmıyor napacam

  18. ahmet dedi ki:

    arkadaşlar ben usa haritası yükledim çalışmıyor bana yardım ederseniz sevinir
    admin bana yardım ettttt

  19. case dedi ki:

    hakan otomatik sürmeyi ben hiç kullanmıyorum çünkü zor oluyor yamuk kenarlı bir tarlada dümdüz gidiyo adam yada bi sıra sürüp duruyo yenden hizalamak gerekio onu demeye çalışıyorum bu arada yanlış sölemişim gregoire besson 20 pullukmuş

  20. hakan dedi ki:

    kardeş benim derdim iyi yapması veya kötü yapması değil ilgin için tşk ederim ama ben otamatik sürdürmek istiyorum ve diyer taraftan başka şeylere bakıyım diyorum ltf yapabilen varsa yardımcı olsun sadece benmi yaşıyorum bu sorunu bilmiyorum.

  21. case dedi ki:

    kardeş H ile adam tutunca hiç güzel yapmıyo çok çirkin yapıo sıkıyosa büyük ekipmanlar alacaksın hemen biter o zaman mesela örnek vereyim:devasa ekme aleti,dirty begesson 20 pulluk …gibi.

  22. hakan dedi ki:

    arkadaşlar bu haritada nasıl H ile tarla sürebiliyoruz ben yapamıyorum ve elle sürerek bitcek gibi değil tarlalar oyun sıkmaya başlıyor o şekilde ltf yardımcı olursanız sevinirim tarlaları işçi calıştırarak sürebilen varmı H ile yani

  23. H A L İ L dedi ki:

    hakan kardeşim ilgin için teşekkür ederim…
    galiba haritayı tekrar indirmem gerekli. winrar dosyaları download ederken bazen hatalı olabiliyor. sanırım sorun orda…
    harita güzel olmasına güzel de görsellik artmış ama tarlalar çok büyük hepside ekili
    bence büyük araçlar eklenmeli yoksa biçmekle bitmez.
    yapan arkadaşın eline emeğine sağlık emek harcamış ama eksiklikler var…
    sizi bilmem ama benden tam not alamadı…

  24. hakan dedi ki:

    a.s halil tarlanın göstergesine inanma mısır gibi gösteriyor ama fasülyede veya başka birşey cıkıyor ha traktör ve ekipman meselesine gelirsek ben yükledigimde hepsi vardı seni evin ordan başlatıyor onuda boş ver biliyorsun tab tuşuyla araclara geciş yapabiliyorsun bende vardı kardeş iki tane hemde bicer ve traktör yalnız bunda hala cevaplanmayan traktör H tuşu ile sürme yapmıyor ve tarlalar afaki büyüklükte elle sürmekle bitmez ve sıkıntı yaratır .

  25. H A L İ L dedi ki:

    slm…
    ben haritayı yükledim sorun yok takılmadan çalışıyor. ama ne traktör var, ne ekipman var, ne biçerdöver var, parada az 12000… hepsini almak için yetmez. tarlalar hep buğday ve mısır ekili. yardımcı olurmusunuz. maps yalnış gösteriyor galiba. bulunduğun yeri göstermiyor.

    yardımınızı bekliyorum….

  26. hakan dedi ki:

    peki arkadaşım sadece soya fasülyesini becemiyen diyerlerini neyle biçtin söylesen ve admin yardımcı olursanseviyorum nasıl ve hangi ikipmanla biçiyoruz diyer masülleri nasıl topluyoruz kardeş tşk ederim resimle atarsan cok daha iyi olur ing. cünkü biliyorsun .

  27. hakan dedi ki:

    nasıl yani ilk önce kendimiz mi sürmemiz lamız diyer seferlerde h tuşunumu kullanabiliriz arkadaşın dedigi gibi h tuşu işe yaramıyor

  28. aryabhatta dedi ki:

    H tuşu otomatik sürmüyo önce kendin sürdükten sonra sonraki sefere H ile otomatik sürebilirsin.

  29. kolpa dedi ki:

    bu haritada neden H tuşu ıle otomatık sürüm yapılmıyor? açıklarsanız çok sevinirim…

  30. münürxx dedi ki:

    cevap ne

  31. münürxx dedi ki:

    oyun donuyo bilgisayar kitleniyor reset atıyom

  32. admin dedi ki:

    Map Biraz Görsellik Konusunda İlerlemiş ve Kaliteli bir harita olduğu için Donma Olabilir Münürxx..

  33. münürxx dedi ki:

    admin cevap nie yok

  34. aryabhatta dedi ki:

    tarlaları sürmek için H tuşu işe yaramıyor mu ?

  35. münürxx dedi ki:

    oyun çok donuyor acil yardım adminnnnnnnnnnn (usa mapta sadece)

  36. catlaxx dedi ki:

    @mutluhan

    Tohum ekme aletini traktöre bagladıktan sonra “O” tuşu ile değiştirip istediğin ürünü seçebilrsn kardeşim

  37. mutluhan dedi ki:

    farmıng 2011 nasıl mısır ekılıyor ben hep bqdaymıdır nedır ondan ekıyorum acıl yardım edersnız sevınırım

  38. alper26 dedi ki:

    sadece soyabens fasulye yani bi tek o kaldı biçemediğim ??? hangi araç biçiyor acaba ???

  39. alper26 dedi ki:

    bendede aynı sorun var mısır buğday arpa biçebiliyom diğer ürünleri biçemedim ve her türlü aracı aldım sattım olmadı

  40. feyzu dedi ki:

    slm mısırdan başka birşey biçilmiyor diğer ürünleri nasıl ve neyle biçeceğiz cevaplarsan sevinirim

  41. batuhan dedi ki:

    admin oyun yuklenırken resimlerdeki tarla sürme ekıp manı traktör claas marka römörk bunları yuklersen sevınırımm

  42. bahattin dedi ki:

    abi bide ?lindner geotrac 103? adlı traktörden çıkarsan cok iyi olur

  43. alican dedi ki:

    oyun açmıyo seçiyorum ama start yazısı bir türlü çıkmıyor.. acele cevap lütfen

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.